مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 23:452023-08-26ورزشي

افزوده شدن 35 هزار مترمربع به سرانه فضاهای ورزشی خراسان جنوبی 


بیرجند_ مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون 35 هزار متر مربع فضای ورزشی با اعتباری بالغ بر 680 میلیارد ریال به فضاهای ورزشی استان افزوده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن قطبی بعد از عصر شنبه در نشست خبری به منظور تشریح برنامه های هفته دولت اظهار کرد: در طول هفته دولت در حوزه ورزش قهرمانی برگزاری مسابقات چهارجانبه استعدادهای برتر کشور شامل 20 هیئت ورزشی به میزبانی بیرجند قاین و طبس انجام می شود.

وی ادامه داد: برگزاری المپیادها برای اعزام و مسابقات کشوری، بازدید از باشگاه های ورزشی فعال، اجرای طرح رتبه بندی باشگاه ها، برگزاری مسابقات لیگ دسته 2 بانوان کشور به میزبانی بیرجند، برگزاری مسابقات شطرنج کشور به میزبانی شهر طبس، برگزاری مسابقات استانی فوتسال بانوان به میزبانی شهر طبس و برگزاری مسابقات انتخابی لیگ دسته دو فوتسال استان به میزبانی فردوس از جمله برنامه های حوزه ورزش قهرمانی در طول هفته دولت در استان است.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به برنامه های حوزه آموزش و پژوهش در طول هفته دولت گفت: برگزاری شورای پژوهش اداره کل و بررسی طرح های پژوهشی و همچنین برگزاری دوره آموزشی ویژه کارکنان اداره کل در حوزه تخصصی از جمله برنامه های این حوزه می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزوده شدن 35 هزار مترمربع به سرانه فضاهای ورزشی خراسان جنوبی 

افزوده شدن 35 هزار مترمربع به سرانه فضاهای ورزشی خراسان جنوبی